Guru Dave Godly

 

G.D.G. egy misztikus, vallásfüggetlen, örökké fiatalos Megvilágosodott Mester aki az erdőben él segítőivel és az ide látogató tanítványokkal. Tökéletesen illik rá a zen leírás: "Az Út gyugodt embere. Aki már nem tanul és nem cselekszik. Nem utasítja el az illúziókat és már az Igazságot sem keresi." Tehát a Megérkezettséget, a Felszabadultságot képviseli. Ebben tud neked segíteni.

 

"Egy álomban csak egy dolog valós: az álmodó. Az élet, álom. Az Álmodó, te vagy. Gyere, ébredj fel Valódi Önmagadra!" G.D.G.

"A Mestered vagyok, ha a legfőbb vágyad az, hogy rájöjj életed magasabb rendű céljára és megtapasztald Halhatatlan Isten Valóságod." G.D.G.

"Nem kevesebbet ígérek, mint az összes szenvedésedtől való megaszabadulást. Megszabadulást még a legmakacsabbaktól is. Azoktól amik minden pillanatban veled vannak, bárhová mész, bármit teszel. Amiket a lelkedben hordozol." G.D.G.

"Onnan tudom hogy hiteles vagyok, hogy soha nem akartam spirituális Mester lenni. Aki régóta ismer, az tudja: akartam lenni sikeres feltaláló, biológus, gazdálkodó, építész, szakács, felfedező, szerető, apa. De az Élet ezeket mind elvette tőlem. Pedig kitartóan, minden erőmet beleadva próbálkoztam. Végül csak azt hagyta, hogy az legyek Aki Most Vagyok." G.D.G.

"Gyerekkorom óta a minőség érdekel és nem a mennyiség. Értelemszerűen ez probléma lett az iskolában majd a munkahelyen. De nem kötöttem kompromisszumot, nem adtam alább. Inkább otthagytam mindkettőt." G.D.G.

"Az egós elméd az első perctől kezdve utálni fog, mert veszélyeztetem a hatalmát. Ha azonosulsz vele, akkor azt hiszed majd, hogy Te is. Ez folyamatosan egy kihívás elé fog állítani, ez folyamatosan egy spirituális gyakorlat lesz. És ez így van jól. A mester egy kétlábon járó spirituális gyakorló pálya, aminél nincsen intenzívebb terep. Így tudsz a leggyorsabban ráébredni Valódi Önmagadra." G.D.G.

"Konkrétan a fiataloknak, akik meg akarnak Világosodni, akik fel akarnak ébredni Valódi Természetükre, még soha nem volt spirituális Mestere. Engem azért küldtek, hogy végre legyen. Ezért vagyok ennyire fiatalos." G.D.G.

"Ugyanolyan vagyok mint te. Egyszerű halandó, korlátolt ember akinek még fizikailag is sokat kell dolgoznia. Azért, hogy ne gyárthass semmilyen kifogást a Megvilágosodásod lehetősége ellen." G.D.G.

"Ha velem tartasz, vagy Megvilágosodsz, vagy rájösz, hogy a múlandó dolgok még jobban érdekelnek. Egy biztos: az illúziók lehullnak és rájösz, hogy ki is vagy te valójában. Ez nem lesz feltétlenül fájdalommentes, de lesz feltétlenül felszabadító." G.D.G.

"Minden emberi inkarnáció lehetőség a Megvilágosodásra. Ahogy minden hernyóban ott a potenciál arra, hogy lepkévé váljon. De ez a lehetőség nincs örökké nyitva. Ahogy a hernyónak is csak a tavasz és a nyár áll a rendelkezésére, úgy az emberi formának is csak körülbelül 40 éves korig van lehetősége a Spirituális Transzformációra." G.D.G.

"Egyszerre több spirituális tanító is jelen van a Földön. Mindannyian azonos Szinten vannak és ugyanarra segítik a keresőket, de mégis kicsit másképp. A Csúcs egy, az ösvenyek a Csúcsra viszont mások. Ezért nem biztos hogy én leszek a Mestered. De ahogy a mondás tartja: a puding próbája az evés." G.D.G.

"Ha 30 éves korodig nem tudtál egyedül, Mester fizikia közelsége nélkül Megvilágosodni, akkor fogadd el hogy ebben az inkarnációban nem vagy rá képes. Tedd félre az egós gőgöt és mondj igent a Megvilágosodásra egy Mesterrel." G.D.G.

"Először mindenki a boldogságot keresi. Csak később jön a felismerés, hogy ennél sokkal Többről van szó." G.D.G.

"Nem vagyok buddhista. Buddha sem volt." G.D.G.

"Ha híres lennék, puffaszthatnám az egódat. De az egyikőnknek sem lenne jó." G.D.G.

"A zen az, ami nincs és mégis van. Egy zen mester nem mester, de mégis az." G.D.G.

"Én nem tanítok senkit. Te tanítod magad rajtam keresztül." G.D.G.

"Indiában van egy mondás: ha tüske ment a talpadba, használj még egyet, hogy kiszedd.
A Mester: a második tüske. Aki használja: az Ébredő Tudatosság." G.D.G.